تجزیه و تحلیل مرحلهتجزیه و تحلیل STEP از موسیقی خلاق کلرادو با هدف تحلیل کلیه عوامل محیطی تجارت موسیقی در شرکت درگیر است. این عوامل در گروههای ی ، اقتصادی ، اجتماعی و فناوری قرار می گیرند (پیرس ، رابینسون ، 2000).عوامل ی که بطور کلی در تجارت موسیقی و به ویژه CCM تأثیر می گذارد: ثبات ی شدید در ایالات متحده. موارد نظارتی و حقوقی مربوط به مشاغل موسیقی از جمله قوانین حق چاپ برای محافظت از حق چاپ در مورد نوشتن و ضبط موسیقی و قوانین مربوط به حق چاپ که به موضوع تبلیغ و توزیع مجازی اینترنت می پردازد ، مانند قانون ضبط صدا خانگی (1992) ، غیر سرقت الکترونیکی ( NET (قانون) (1997) ، قانون ضبط حق دیجیتال برای ضبط صدا (DPRSRA) 1995” ، قانون کپی رایت مواد دیجیتال هزاره جدید ، قانون در انتظار: قانون رقابت موسیقی آنلاین و محافظت از پهنای باند مصرف کننده و تلویزیون دیجیتال (CBDTPA) ) سایر مقررات زیست محیطی و اامات استخدامی روی CCM تجاری تأثیر نمی گذارد. در مورد ت های مالیاتی ، در سال 2000 ، از کل درآمد 216،614.05 $ ، شرکت مجبور به پرداخت 4،744.97 دلار مالیات بود که درصد بالایی ندارد و تقریباً در حدود…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 19, 2020

مشاهده مطلب در کانال

زندگی در یک منطقه شلوغ شهری امروز پر سر و صدا و خواستار…

Byte یا Vine 2.0 ، همانطور که برخی آنرا صدا می کنند ، یک…

نحوه بهبود وب سایت خود برای جستجوی صوتی

مطالعه موردی موسیقی خلاق در کلرادو قسمت 2

، ,موسیقی ,حق ,ضبط ,ی ,چاپ ,حق چاپ ,موسیقی و ,ضبط صدا ,تجارت موسیقی ,موسیقی خلاق
مشخصات
آخرین جستجو ها